Avatar billede henno Nybegynder
09. juli 2004 - 18:49 Der er 7 kommentarer

Vurdering af webdesign

Hej derude

Vil I vurdere design og brugevenlighed på følgende webside:  http://www.clubcasual.dk.
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. juli 2004 - 18:52 #1
Utrolig flot side du har dig.
Dog er der noget med de farver du bruger, f.eks. den sølv grå rundt på siden nogen steder er utrolig svær at læse, det samme er den grønne når den ikke er "fed".

Og så forvirre det mig lidt at nogle links er understreget og andre ikke er.
Avatar billede dorgbar Nybegynder
09. juli 2004 - 18:53 #2
ser meget godt ud selvom jeg sydens du sku centralisere siden så den ikke ligger over til venstre.
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. juli 2004 - 18:53 #3
og hvorfor står varekatalog med en anden skriftype end kategorierne og logoet? der kommer nok lige en enkelt skrifttype for meget ind der.
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. juli 2004 - 18:54 #4
er ikke enig med dorgbar, synes det er dejligt at se en side der ikke er centreret. kan godt lide den står i venstre side og den grå baggrund der er på det tomme felt til højre er dejlig neutral og behagelig at kigge på.
Avatar billede dorgbar Nybegynder
09. juli 2004 - 18:54 #5
:]
Avatar billede medions Nybegynder
09. juli 2004 - 20:47 #6
Jeg syntes der mangler et link til jeres varekatalog oppe i menulinjen!
-og så kunne der måske godt gøres noget ved jeres menu, den ser lidt trist ud når menupunkter blot er tekst.

//>Rune
Avatar billede 7th Praktikant
14. juli 2004 - 07:25 #7
En rigtig flot side, både design- og funktionsmæssigt set. Varekatalogoet er nemt at finde rundt i, og varerne er opstillet yderst overskueligt. Både hvad angår kategorierne samt information om den pågældende vare. Eneste lille minus jeg kan finde er omkring symbolerne i kurven. Hvad betyder + - og x? Der mangler en mouseover beskrivelse for den almindelige bruger. Måske burde der også oplyses i kurven, at den viste pris er incl. / excl. moms.

Jeg kan godt lide den feature der er lavet, hvis man prøver at bestille flere varer end der er på lageret, men måske skulle der oplyses i information om den pågældende vare, hvor mange der er på lager. Hvis der for eksempel kun er 3 stykker af en vare hjemme, men en kunde ønsker 6 stykker eller derover, så kommer man jo pludselig ud i ren gætteri når man skal indtaste antal. Selvfølgelig kan man altid ændre det i kurven, men det tror jeg ikke mange har for øje i det øjeblik de skal vælge et antal :)

Men alt i alt, superb - 10@13 :)