Avatar billede asgrone Nybegynder
09. juli 2004 - 17:57 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

hvad skal vi bedrive vores aften med

vi sidder to 4 gutter her og kan ikke helt bestemme os for om vi skal drikkes os fulde og gå i byen, eller blive hjemme og spille xbox... hvad ville være det moralsk rigtige overfor os selv, samfundet, Gud, jer, ulandene...??
Avatar billede bernie Nybegynder
09. juli 2004 - 17:59 #1
1: modde din xbox :D
eller
2: køb en flaske absinth at drikke jer fulde i (damm det var sjovt på absinth da jeg drak en masse sidste fredag)
Avatar billede blackie Nybegynder
09. juli 2004 - 18:00 #2
Gå ud i det fine vejr, det holder ikke så længe alligevel, just a joke. ;-}
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
09. juli 2004 - 18:00 #3
Nu er vejret jo blevet godt, så her er en som holder hver gang:
Smut ned i Brugsen, køb en stak gode bøffer, nogle pølser, lidt salat osv., og ikke mindst et ordentligt slag bajere... Gå hjem, drik nogle bajere, få gang i grillen, lav noget mad, tag jer god tid, sæt jer ud i solen og nyd bajerne mens bøfferne hygger sig på grillen... Når det er ved at blive mørkt sørger I enten for at få nogle flere mennesker over at fulde jer med, eller også smutter I videre i byen...
Enjoy!
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juli 2004 - 18:14 #4
eller osse kan i
1 Gøre som jes petersen siger, på nær det når det bliver mørkt, istedet for går i ind og spiller på jeres xbox når i er pisse stive, det kan der osse komme npgen grinere ud af ;)

2. i kan gøre som i vil, men jeg nyder det goe vejr, har ca små 24 grader her i solen
Avatar billede kenp Novice
09. juli 2004 - 19:23 #5
drik jer fulde og gå i byen ville jeg vælge hvis jeg havde muligheden :)
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
09. juli 2004 - 20:48 #6
få jer et liv, hvis ikke selv kan finde ud af det.. Det var ikke ondt ment, knne bare ikke lade være.
Avatar billede blackie Nybegynder
09. juli 2004 - 21:00 #7
rasmus-madsen-> Hvem er det der ikke har et liv?, som kan bruge sin tid til at komme en så dum en kommentar
Avatar billede overday Nybegynder
09. juli 2004 - 21:06 #8
hejsa kenner du et program som hedder East-Tec FormatSecure 1.5?