Avatar billede steen_hansen Forsker
09. juli 2004 - 12:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan og hvorledes med artikler?

Jeg har skrevet en artikel, men enten er den ikke gemt, eller også er den længe om at komme på af en eller anden grund. Kender I til en forklaring? :o)
Avatar billede roenving Novice
09. juli 2004 - 12:35 #1
Har du ændret status fra Under redigering ?-)
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. juli 2004 - 12:37 #2
Jeg er ikke med?
Avatar billede snowball Novice
09. juli 2004 - 12:39 #3
Når du er inde og redigere din artikel, så kan du nederst sætte "Status" til enten "Aktiv" eller "Under redigering". For at andre kan se artiklen, så skal "Status" være sat til "Aktiv" :)
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. juli 2004 - 12:41 #4
aaah, ja, den er sat til aktiv :o) Men går jeg ind under "Artikler oprettet af dig", står der ingen ...? :/
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. juli 2004 - 12:51 #5
Så lykkedes det alligevel. Ved ikke hvorfor den ikke kunne blive gemt før :o) Jeg kan dog se, at der er smuttet noget tekst. Ærgerligt.