Avatar billede gchris5 Praktikant
09. juli 2004 - 11:54 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hvor mange pixels er der? M.fl.

hvor mange pixels har man at gøre godt med I de forskellige opløsninger i Iexplore?

Kan man finde statistik på hvor mange der køre 800x600, 1024x768 osv?

Antal farver?
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. juli 2004 - 11:57 #1
Måske kan du bruge denne her side: http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp
Avatar billede gchris5 Praktikant
09. juli 2004 - 12:03 #2
Den kan godt bruges til noget af det..... ;o)

men jeg er stadigvæk mest interesseret i at vide hvor mane pixels der er til rådighed i Iexplore..
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. juli 2004 - 12:04 #3
Mht. "hvor mange pixels har man at gøre godt med I de forskellige opløsninger i Iexplore?" Så er det jo forskelligt om folk har div. toolbars installeret, kører med "Favorites" åben og enklet, dobbelt eller triple Taskbar. - Så det kan man ikke være sikker på, men normalt plejer jeg at lave sider i 780 pixels bredde, så kan man se alt i bredden på en 800x600, hvor man må gå ud fra at folk ikke kører med "Favorites" og triple taskbar osv. Men højden kan du som sagt ikke regne med, så hvis du vil lave en side hvor du er sikker på at ALLE kan se det hele i højden, så må den ikke være meget mere end 350 i højden.

Håber du ku' bruge noget!

Mvh. le_bon c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. juli 2004 - 12:06 #4
Antal farver har jeg ikke forstand på. Måske er jeg ikke helt klar over hvad du mener?
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. juli 2004 - 12:13 #5
http://www.thecounter.com/stats/2004/May/colors.php
Vælg flere stats i menuen i højre side.
Avatar billede le_bon Nybegynder
13. juli 2004 - 09:18 #6
Thanx! c",)