Avatar billede reinholdt Nybegynder
09. juli 2004 - 00:03 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Media player + Html

Hej
Jeg har på en hjemmeside (cms system) oprettet et link til en film som kører på en anden server, men jeg kunne godt tænke mig at den skal åbnes inde i cms systemet og altså ikke i et nyt vindue..jeg har hørt at det kræver ca. 6 liniers koder - er der nogle der ligger inde med disse koder ? Jeg har ikke selv forstand på koder...
Hilsen Reinholdt
Avatar billede timmerdk Nybegynder
09. juli 2004 - 02:22 #1
Ja.
Lad os antage at filmen ligger her: "http://www.skumbanan.dk/stuf/film.wmv" så skal du bare sætte følgende kode ind der hvor du vil have din video-afspiller på dit site:

<embed type="application/x-mplayer" AUTOREWIND="0" SHOWCAPTIONING="0" src="http://www.skumbanan.dk/stuf/film.wmv" SHOWGOTOBAR="0" AUTOSIZE="1" SHOWPOSITIONCONTROLS="0" SHOWDISPLAY="0" SHOWTRACKER="1" SHOWCONTROLS="1" SHOWSTATUSBAR="0" AUTOSTART="1" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/" name="player"></embed>
Avatar billede timmerdk Nybegynder
09. juli 2004 - 18:02 #2
Virker det? Vil gerne have point jo ;-)
Avatar billede reinholdt Nybegynder
09. juli 2004 - 20:51 #3
Kanon :-)
Avatar billede reinholdt Nybegynder
09. juli 2004 - 20:53 #4
Hej Timmerdk - jeg er ny - har du fået point ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. juli 2004 - 22:47 #5
jamn halløjsa reinholdt :) længe siden... du skal lige vælge timmers navn i venstre side. IKKE dit eget og trykke accepter... så får manden sine point
Avatar billede timmerdk Nybegynder
09. juli 2004 - 23:00 #6
Som "triple-x" siger ;-).
Håber du kan bruge det, og tak for point når de kommer =).
Avatar billede reinholdt Nybegynder
09. juli 2004 - 23:07 #7
Hej Triple-x
Kender jeg dig ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. juli 2004 - 23:52 #8
det tror jeg da hvis du hedder anders også :)
Martin Tygsen