Avatar billede fileto Seniormester
08. juli 2004 - 23:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man fortryde sit spørgsmål og så prøve igen?

Hej
Jeg har postet et spørgmål som jeg ikke har fået nogen henvendelser på. Jeg tror det er fordi jeg ikke har beskrevet det ordentlig og puttet formeget eksempelkode.
Jeg kunne godt tænke mig at trække det tilbage og så omformulere det og poste det på ny. Men hvil det blive betraktet som dårlig opførsel eller misbrug af eksperten?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2004 - 23:54 #1
Du har 7 dage - hvis du ikke har fået svar i løbet af de 7 dage, kan du oprette spørgsmålet igen. HUSK bare at lukke det andet først ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2004 - 23:55 #2
Kan se det drejer sig om http://www.eksperten.dk/spm/517324
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. juli 2004 - 00:06 #3
Du kan jo altid lægge en kommentar i spm'et hvor du omformulere dit spørgsmål, da der alligevel ikke er nogen der har henvendt sig.
Avatar billede fileto Seniormester
09. juli 2004 - 12:18 #4
Tak for hjælpen