Avatar billede humanoid Nybegynder
08. juli 2004 - 08:54 Der er 8 kommentarer

Kan jeg ikke få ændret pointregnskabet

Jeg havde en bunke gamle ubesvarede spørgsmål liggende, så jeg har afsluttet dem ved selv at give et "svar" og acceptere det. Kan de points jeg har fået dags dato ikke blive slette. Det er vel ikke hel rimeligt at man optjener point på den måde.
Avatar billede exp Juniormester
08. juli 2004 - 09:42 #1
Point fra egne spørgsmål tæller ikke med i toplisten, kun i dine samlede point...
Avatar billede humanoid Nybegynder
08. juli 2004 - 09:56 #2
ok
Avatar billede exp Juniormester
08. juli 2004 - 10:26 #3
husk at lukke dette spørgsmål

Spørgsmål om E skal jeg ikke have point for ;-)
Avatar billede kenp Novice
08. juli 2004 - 15:48 #4
Der er kun det problem at det faktisk tæller med til den månedspro man får ;)
Avatar billede exp Juniormester
08. juli 2004 - 16:23 #5
kenp >>
Sikker? Det gjorde det da ikke tidligere...
Avatar billede kenp Novice
08. juli 2004 - 17:22 #6
jeps det er jeg :) den begyndte på det i version 4 af E.
Avatar billede kenp Novice
08. juli 2004 - 17:22 #7
har nemlig selv haft oprettet et spørgsmål om det. http://www.eksperten.dk/spm/497518
Avatar billede grunken Nybegynder
09. juli 2004 - 15:57 #8
-og her --> http://www.eksperten.dk/spm/462800

Men måske skulle man lade være med at oprette spørgsmål om emnet, folk med skidte intentioner ville jo let kunne finde ud af at "score" et gratis pro hver måned :/