Avatar billede rimax Nybegynder
07. juli 2004 - 22:22 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Siden kan ikke vises (sundhed.dk)

Når jeg går ind på min egen læge via www.sundhed.dk og vælger tidsbestilling, åbner der et nyt vindue hvor der står at "siden kan ikke vises". Det virker fint når jeg prøver hos lægen.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. juli 2004 - 22:24 #1
Har du en popup stopper installeret, kan det være den som stopper det.
Avatar billede rimax Nybegynder
07. juli 2004 - 22:26 #2
Jeg har Zone alarm installeret. Det vil heller ikke når jeg slukker programmet. Der åbner et vindue
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. juli 2004 - 22:29 #3
ZoneAlarm skulle mig bekendt ikke stoppe den rude. Jeg har selv både Google Toolbar, samt PopThis installeret og jeg har ingen problemer med den "nye" rude.

Prøv at tømme mappen med midlertidige Intenetfiler, samt mappen med cookies.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. juli 2004 - 22:31 #4
Funktioner -> Internetindstillinger -> tryk på <Slet filer> og <Slet cookies>
Avatar billede rimax Nybegynder
07. juli 2004 - 22:34 #5
Det har jeg osse gjort. Jeg tror bare den er dum :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. juli 2004 - 22:36 #6
Prøv evt. at geninstallere IE SP1, som du finder her - http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
HUSK ar vælge det rigtige sprog *S*
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2004 - 22:59 #7
Ide:
Prøv at installere en anden browser (som www.opera.com eller www.Mozilla.org , begge to helt gratis), så du kan sammenligne med IE og derved fejlfinde meget bedre.

Og du vil også hurtigt opleve, at IE er klart den langsommeste og mest ustabile browser på markedet.
Prøv fx. Opera-browseren, og du vil opleve en helt ny verden, med en hel masse nye og spændende muligheder! :-)

Tja, det var bare en ide...  :-)
Avatar billede rimax Nybegynder
08. juli 2004 - 07:49 #8
Den kan heller ikke åbne med Opera, den skriver netværksfejl.
Victor-1> jeg kunne ikke hente IE SP1 med explorer kun med opera, der skete
ikke noget når jeg klikkede på mappen på deres side.
Senere på dagen prøver jeg at installere explorer igen.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
08. juli 2004 - 20:24 #9
Tror efterhånden snarrere, det er en fejl i Windows, eller noget snavs som driller dig. Hvilken Windows bruger du ?
Avatar billede rimax Nybegynder
09. juli 2004 - 18:02 #10
Jeg bruger windows xp..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
09. juli 2004 - 22:40 #11
Prøv først dette, som vil rette op på evt. manglende eller beskadigede Windows filer.
Start - Kør - Skriv - sfc /scannow
Husk mellemrummet mellem    sfc og /

sfc = (S)ystem(F)ile(C)hecker

Din Windows cd skal ligge i drevet mens du gør det.

Hjælper det heller ikke må du i gang med en rep.
Sådan foretager du en reparation af Win XP eller Windows 2000 -

1: Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP/2000 CD, husk at i din bios skal dit cd-rom drev være sat til first boot device.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du springe det første tilbud om reparation over og fortsætte din installation (nyinstallation)

2: Nu kan du så vælge hvilket drev din (nye) installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.

3: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og spørger om du vil slette det (L) eller om du vil lave en reparation (R) – vælg  reparer.

4: Og du vil nu se at den laver en helt ny installation, men den beholder alle dine indstillinger og dit skrivebord intakt og det bedste ved det hele er, at pc’en slipper af med alle fejlene.

5. Slap lidt af, mens pc'en arbejder.

6: PS husk at have din CD-Key klar, denne skal bruges da det jo er en "nyinstallation"

Nedenstående link er en god hjælp.
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Avatar billede rimax Nybegynder
11. juli 2004 - 09:13 #12
hejsa. Jeg har lige kørt en rep. Det hjalp heller ikke.
Kan det være et problem hos min udbyder (cybercity)siden den skrev netværksfejl
da jeg brugte Opera ??
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. juli 2004 - 10:44 #13
Jeg ved desværre ikke hvordan vi kommer længere her - er der noget nyt "rimax" ?
Avatar billede rimax Nybegynder
21. juli 2004 - 04:21 #14
Det er der desværre ikke.
Jeg tror jeg installerer det hele om igen på en tom hd.
Det kunne jo ellers være sjovt at finde ud af hvad der var galt.
Avatar billede rimax Nybegynder
21. juli 2004 - 23:41 #15
Jeg har geninstalleret og nu virker det hele.
Tak for svarene
Avatar billede victor-1 Nybegynder
22. juli 2004 - 00:19 #16
Velbekomme - en skam vi ikke kunne gøre det bedre *S*