Avatar billede bluestrike Nybegynder
07. juli 2004 - 15:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Få en bestemt side loadet i en frame via submit uden reload.

Jeg har en side som er ekstremt tung at loade på grund af et størrer grafik element. På siden har jeg derudover nogle forskellige knapper som skal loade forskellige muligheder for brugeren. Disse muligheder vil jeg gerne have loadet i en frame på siden uden at siden behøver at reloade.

Det jeg altså gerne vil er at kunne kalde til en frame og få loadet noget content, fuldstændig ligesom hvis jeg skulle have loadet indholdet i et popup vindue. Håber i kan hjælpe...
Avatar billede lkekspert Nybegynder
07. juli 2004 - 23:06 #1
<a class="linkmenu" href="kontakt.html" target="innermain" title="Du sender en e-mail til mig">Skriv til mig</a>

Ovenstående er et link der ligger som et menupunkt i en frame ude i venstre side af skærmen. Når der klikkes på linket loades kontakt.html i framen der hedder innermain.

Jeg håber det var hvad du spurgte om?

Lars
Avatar billede bluestrike Nybegynder
08. juli 2004 - 14:35 #2
Det var det.. har rodet videre med det... og det virker nu. :-)
Avatar billede lkekspert Nybegynder
08. juli 2004 - 21:43 #3
Go' vind og tak for pointene...