Avatar billede fennec Nybegynder
06. juli 2004 - 13:03 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ændre karma og karma-besked

Først og fremmest synes jeg at det er en god ting med karma her på E. (så længe den bliver begrundet)

Men nu står jeg i en situation, hvor jeg gerne vil ændre en tildelt karma/besked, og inden jeg gør det, vil jeg lige sikre mig om den "overskriver" den tidligere eller laver en ny.
Avatar billede exp Juniormester
06. juli 2004 - 13:04 #1
Den overskriver den gamle karma.
Avatar billede le_bon Nybegynder
06. juli 2004 - 13:04 #2
Den overskriver den gamle! ;o)
Avatar billede le_bon Nybegynder
06. juli 2004 - 13:06 #3
...Så blev det slået fast. c",)
Avatar billede fennec Nybegynder
06. juli 2004 - 13:08 #4
Så siger jeg da tak for infomationen.
.o) <-- One Eyed Jack
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. juli 2004 - 13:19 #5
fennec>det var da rart at høre, jeg gik og troede at jeg var den eneste der synes at karma er en udemærket ting hvis den begrundes. Om den er annonym eller ej er jeg helt ligeglad med
Avatar billede le_bon Nybegynder
06. juli 2004 - 13:22 #6
bufferzone, fennec >> Vi er åbentbart tre....men kun med begrundelse!
Avatar billede le_bon Nybegynder
06. juli 2004 - 13:23 #7
åbentbart...uden t i midten...klassiker!