Avatar billede jacob_hs Nybegynder
06. juli 2004 - 13:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

showModalDialog form submit?

Hej Eksperter

Jeg har lavet en lille side som anvender:

---
showModalDialog(_editor_url + "vindue.asp", editdoc, "resizable: yes; help: no; status: no; scroll: no; dialogHeight:45;");
---
  til at åbne et modaldialog box.

Den åbner fint vinduet, og jeg kan godt submitte data til den side hvor som åbnede vinduet. Problemet er at jeg ikke kan få det til at fungere hvis jeg vil submitte form, i denne.

Hvis jeg gør dette, åbnes der et nyt vindue (siden der submittes til).

Der ville jeg gerne at den bare submitter og viser samme side igen uden at åbne et andet vindue.

---
form ACTION="<%= request.servervariables("PATH_INFO") %>?style=fileul" METHOD="POST" ENCTYPE="multipart/form-data">
        <tr>
            <td valign=top><INPUT TYPE="FILE" NAME="uploaded_fil" STYLE="width: 300px;" class="Formular"></td>
            <td valign=top><INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="Upload" STYLE="width: 100px;" class="Formular"></td>
        </tr>
        </form>
---

Nogle ideer?

PÅ forhånd tak
/Jacob
Avatar billede mm12010 Nybegynder
06. juli 2004 - 14:34 #1
det kan ifølge mine erfaringer ikke lade sig gøre...
Avatar billede mm12010 Nybegynder
06. juli 2004 - 14:39 #2
problemet er at en ModalDialog ikke er et window-objekt og derfor ikke kan være target...
Avatar billede mm12010 Nybegynder
07. juli 2004 - 22:40 #3
måske kan dette være et alternativ: http://www.eksperten.dk/spm/517655
Avatar billede jacob_hs Nybegynder
10. juli 2004 - 11:45 #4
SÅ fik jeg det til at virke, kan du ikke smide et svar så du kan få dine point?

/Jacob
Avatar billede mm12010 Nybegynder
10. juli 2004 - 11:46 #5
svar :o)