Avatar billede --hcf--baz_zerg Nybegynder
06. juli 2004 - 12:10 Der er 5 kommentarer

Opsætning af side format til printer

Sidder med en printer som ikke vil printe korrekt. Mistænker at det skyldes at papirformatet står forkert.

Spørgsmålet lyder så hvordan jeg definerer mit eget format, og inplementerer det???
Avatar billede peet-49 Novice
06. juli 2004 - 12:13 #1
Papirformat skal stå til A4 o ikke letter, det gør du under egenskaber for printer-udskriftindstillinger.
Avatar billede --hcf--baz_zerg Nybegynder
06. juli 2004 - 12:17 #2
Problemet er ikke helt så simpelt. Det er nemlig hverken letter eller A4 jeg ønsker at udskrive på, men et format der ikke standart eksisterer.

Er derfor jeg spørger om hvordan man selv kan definere et sideformat, og derefter implementere det ;-)
Avatar billede peet-49 Novice
06. juli 2004 - 12:34 #3
Har du tjekket producentens hjemmeside, om der findes software til det.
Avatar billede roenving Novice
06. juli 2004 - 15:25 #4
De fleste nutidige drivere har den slags implementeret i printer-dialogen under avanceret ...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. juli 2004 - 17:21 #5
Det er heldigvis ikke så svært....

Du skal i start->Settings->Printers(and faxes)

File menuen - vælg "Server properties.

Fanebladdet "forms" (Formularer på dansk) finder du frem, og her kan du definere alle de pairformater du har lyst til....