Avatar billede simon_gs_13 Nybegynder
05. juli 2004 - 21:17 Der er 1 løsning

problemmer med billede i pagemaker

Jeg er ved at lave et medlemsblad hvor der på forsiden skal være et billede som fylder det hele. oven på dette billede kommer så al tekst og bladets logo. det er her jeg nu har problemmet.
nå jeg forsøger at ligge logoet ind kommer der en hvid baggrung rundt om det, selvom jeg har prøvet med gennemsigtigt gif og tiff og eps format.

nu er mit sprørgsmål hvordan kan jeg få pagemaker til at fjerne den hvide baggrund, hvis det er muligt. jeg bruger pagemaker 7,0

Simon

Ps. jeg ved ikke om det er lagt i den rigtige kategori.
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. juli 2004 - 21:21 #1
Du skal lave en clipping path i Photoshop. Se den her artikel:
http://www.eksperten.dk/artikler/14