Avatar billede theripper2001 Nybegynder
21. februar 2001 - 20:18 Der er 7 kommentarer

Lave Spil

Hej er der nogle der kender et program hvor man kan lave rimelige spil med uden at skulle have nogen programerins erfaring???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. februar 2001 - 20:20 #1
Flash 5.

Men du får stadig brug for at sætte dig ind i noget programmering.
Avatar billede saubermacher Nybegynder
21. februar 2001 - 20:27 #2
spil til hvad - jeg har været rigtig hård til Qbasic i sin tid, men det er sikkert ikke det du tænker på...

Hvis det er internet så kan jeg en del java - flash er ikke ret godt...
Avatar billede saubermacher Nybegynder
21. februar 2001 - 20:36 #3
Jeg tror slet ikke det er mligt at lave spil uden at kende noget til programmering - men det findes programmer til redigereing af spil som Quake (1,2 og 3) Half-Life - unreal osv. De kan downloades gratis fra www.fileplanet.com. Du kan ikke lave spil, hverken rimelige eller urimelige uden at kende programmering, det er ikke mulig at lave et WYSIWYG program som kan lave spil.
Avatar billede chimaera Nybegynder
21. februar 2001 - 21:52 #4
sauber> flash det er sgu da okay.
Avatar billede geek Nybegynder
21. februar 2001 - 22:37 #5
Gå i gang med klik & play
der behøver du ingen programmerings erfaring.
Avatar billede dudesicko Novice
22. februar 2001 - 15:55 #6
Jo der er faktisk programmer du kan lave spil helt uden at programmere.
http://www.virtools.com

Programmet er dog ikke gratis, men du kan se nogle af de ting man kan lave med programmet, man skal forbinde nogle behaviors, men det er også alt.
Det lyder meget nemt men det er det ikke helt, programmet manual er ikke den bedste, og online hjælpen er også a-h til, men det er det du leder efter.
Avatar billede dudesicko Novice
26. februar 2001 - 17:07 #7
Lukker du ikke lige, tror ik du får fler svar.