Avatar billede syvon Nybegynder
04. juli 2004 - 18:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

spm on køb af eksperten pro

Nu har jeg også fået den fine mail om at mit pro medlemskab udløber d. 4 Juli.

Men når jeg så går ind for at forny det finder jeg ud af at men skal betale med dankort eller ewire, men da jeg hverken har dankort eller ikke har penge nok på ewire, hvor man også skal sætte penge ind fra sit dankort som jeg ikke har.

Derfor er mit spørgsmål så.

Er der ikke andre måder man kan betale på, eller er man bare helt udlukket for at kunne købe eksperten pro.

/syvon
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juli 2004 - 18:16 #1
Har du mobil?

Så kan du betale med denne :)
Avatar billede syvon Nybegynder
04. juli 2004 - 18:19 #2
Det er vel kun hvis det er med fast abonnement.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juli 2004 - 18:22 #3
nej - købte mit 1. med telia taletid
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juli 2004 - 18:23 #4
.
Avatar billede syvon Nybegynder
04. juli 2004 - 18:27 #5
oki har fået købt via mobil. troede ikke at det kunne lade sig gøre med taletid.