Avatar billede kwanstudios Nybegynder
04. juli 2004 - 17:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

300dpi saks

Jeg mangler en saks ala http://www.epilipinas.com/scissor1.gif i 300dpi opløsning til print. Gerne bare en vektoriseret model, i eps eller ai format.

Det skal bruges til InDesign hvor der er en linie der skal klippes over, hvis I forestår :)
Avatar billede sylle Novice
04. juli 2004 - 19:14 #1
Hejsa :o)
Nu ved jeg ikke hvilke fonte du har installeret på din puter, men i Webdings 2 ligger en saks hvis du holder shift nede og taster 6 - nemmere end at sætte et billede ind ;o)
Avatar billede spe Nybegynder
06. juli 2004 - 21:35 #2
Kig i Glyphs i InDesign her har du en oversigt over de tegn og symboler der ligger i en skrift. Du vælger blot den skrift du vi se på.
Når du har fundet en saks dobbeltklikker du på den og den indsættes der hvor din markør stod.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
17. juli 2004 - 19:43 #3
Det endte uløst.. sidder på mac så har ikke Webdings 2 :/