Avatar billede jessbonde Nybegynder
04. juli 2004 - 16:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Inspiration til web shop - pålidelighed

Jeg er ved at lave en web shop som sælger percussioninstrumenter til skoler - fritidsordninger og andre institutioner.
Jeg mangler inspiration til et design der viser at det er for børn men samtidig ser pålideligt ud da det er en web shop.

Jeg har lagt mit foreløbige resultat på:
http://www.1234rock.dk

Kommentarer og henvisninger er velkomne
Avatar billede script Nybegynder
04. juli 2004 - 16:49 #1
Jeg ville droppe den grønne baggrund.
Hvad med lidt bamser, er det til helt små børn?
Avatar billede jessbonde Nybegynder
04. juli 2004 - 16:52 #2
Der skal helt sikkert være noget grafik af en eller anden art, logo el.lign.
Hvid baggrund?
Avatar billede script Nybegynder
04. juli 2004 - 16:55 #3
De fleste baggrunde er hvide idag, og det er som om at folk har accepteret at en shop er med hvid baggrund.

prøv det her link
http://www.klodshans.dk/
Nu siger jeg ikke at den er flot, for det er den ikke. Men man kan se at det er til børn.
Avatar billede script Nybegynder
04. juli 2004 - 16:59 #4
Var det ikke en ide, at bruge mere af pladsen på skærmen?
Avatar billede jessbonde Nybegynder
04. juli 2004 - 17:07 #5
Synes du jeg skal venstrestille det?
Jeg kan godt se at der ikke er plads til ret mange varer i billedet.
Jeg vil gerne optimere til 800x600 og samtidig synes jeg det er vigtigt at kontaktinformationer altid er synlige.
Avatar billede jessbonde Nybegynder
05. juli 2004 - 23:49 #6
Tak for kommentaren
Avatar billede gil-galad Nybegynder
05. juli 2004 - 23:54 #7
Du har en stavefejl i selve <title> !
Avatar billede gil-galad Nybegynder
05. juli 2004 - 23:54 #8
og i mozilla er den ikke justeret til at ligge verticalt midt på siden?