Avatar billede rantnrave Nybegynder
04. juli 2004 - 11:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilke e-mail program?

Et simpelt spørgsmål...

Hvilket e-mail program vil du anbefale???

Vædhæft gerne et link hvor det kan hentes!!!

Det bedste forslag til et program for 15 points!!!
Avatar billede rantnrave Nybegynder
04. juli 2004 - 11:56 #1
RETTELSE: DET BEDSTE PROGRAM FOR 30 POINTS :)
Avatar billede soreno Praktikant
04. juli 2004 - 11:59 #2
Avatar billede overloaded Mester
04. juli 2004 - 11:59 #3
Webmail via din browser.
Avatar billede rantnrave Nybegynder
04. juli 2004 - 12:58 #4
Det der Mozilla.. kan jeg ikke bruge da jeg har 3 accounts med 3 forskellige outgoing servere :)
Avatar billede soreno Praktikant
04. juli 2004 - 14:48 #5
Måske det havde været smart at nævne det i dit spørgsmål.. :-)
Avatar billede msj Nybegynder
04. juli 2004 - 20:11 #6
Der er mange gode programmer, og anbefalingen kommer netop an på kravene. Er der andre krav, du har til din mailklient?
Avatar billede rantnrave Nybegynder
04. juli 2004 - 21:08 #7
ja, det skal kunne overvåge 3 forskellige mail bokse.. og der må godt lige extra features som smiley og det.
Avatar billede nissan Nybegynder
06. juli 2004 - 23:55 #8
Avatar billede msj Nybegynder
07. juli 2004 - 11:35 #9
Pegasus Mail - http://www.pmail.com/downloads_de_t.htm
Gratis, med mulighed for at tilkøbe support etc. Jeg ved ikke med smileys, er det de der tåbelige grafikdimser fra Messenger, du tænker på?! Glem det, det burde være forbudt at forurene verden med sådan noget infantilt bras. Næ, dette er programmet, der gør, at pinsler såsom MS-Outlook og alt dets væsen burde være løgn. Desværre er det et faktum, at det bedste aldrig vinder! (Betamax, OS/2, Portugal osv. ;)
Avatar billede 3xm Nybegynder
09. november 2004 - 18:39 #10
thunderbird kan altså sagtens køre med forskellig udgående servere på forskellige konti. og så har den også de (i mine øjne hæslige) smilies du efterlyser.

=)