Avatar billede reneh Nybegynder
04. juli 2004 - 09:58 Der er 3 kommentarer

problem med internet opkobling

Hejsa
Er der en her der han hjælpe.
Jeg har weebspeed ved tdc,modem via usb port. men for et stykke tidfikjeg problemer med at komme på.
Nu skal jeg hvergang jeg starter min computer fjerne min usb port reboote maskinen og så sætte stikket i så kan jeg igen komme på, hvad f.... er der galt

hilsen
Rene
Avatar billede halifax Nybegynder
04. juli 2004 - 15:51 #1
Kunne tyde på din pc har tabt oplysninger (driver) ved start af den og først finder dem efter en reboot, når der ikke er koblet noget til.

Du kunne prøve fra Enhedshåndtering at fjerne dine USB porte, lukke ned og starte pc igen så den opdager "Nyt hardware" og installerer dit USB påny.
Avatar billede khell Nybegynder
06. juli 2004 - 09:19 #2
Når i skriver USB porte så husk at det er både Rod Hubs og USB Contreolleren der skal reinstalleres.
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juli 2004 - 17:50 #3
khell - Før der er respons på spørgsmålet kan du ikke vide om dit indlæg er løsningen. Det bør derfor være en kommentar!
Læs evt. den uofficielle Eksperten FAQ her
http://www.sigmaregnskab.dk/  og især

"Jeg vil gerne deltage i et spørgsmål, hvordan gør jeg?
Hvis du lige har løsningen på problemet, så laver du dit indlæg som et svar.
Hvis du skal have spørgsmålet uddybet, eller bare kommer med et muligt løsningsforslag laver du det som en kommentar."