Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. juli 2004 - 09:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mailadresse virker ikke.

Jeg forsøgte netop at sende en mail til coadmin@eksperten.dk. Det resulterede i følgende:

This is the Postfix program at host pfepb.post.tele.dk.

I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.

For further assistance, please send mail to <postmaster>

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.

            The Postfix program

<coadmin@eksperten.dk>: host eksperten.dk[62.199.138.148] said: 550
    <coadmin@eksperten.dk>: User unknown in local recipient table (in reply to
    RCPT TO command)
Avatar billede snowball Novice
04. juli 2004 - 10:21 #1
For at sige det som det er, så kan I brugere pt. slet ikke skrive til os på en nem måde.

coadmin@eksperten.dk eksisterer ikke længere, hvilket du også lige fandt ud af. Den hedder i dag CoAdmin@list.idg.dk men af en eller anden grund har Admin ikke lavet den som den gamle liste, for I vil bare blive afvist hvis I forsøger at sende til den. I gamle dage fik I jo en besked om at jeres mail først skulle godkendes inden den blev sendt videre.

Hvorfor det er laves sådan ved jeg ikke, men der er klaget over det internt, for selvfølgelig skal I kunne komme i kontakt med os!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. juli 2004 - 01:28 #2
Hmm - så er det klart man aldrig får svar på spørgsmål, sendt til den adresse :(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juli 2004 - 19:38 #3
.