Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
03. juli 2004 - 16:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lukket eller hvad?

Det skete noget mærkeligt. Jeg fik en advarsel for at skrive i flere ens oprettede emner, da jeg påmindede en om at ikke måtte det, sammen med løsningen!

Da jeg så loggede ud og ind, så stod der noget med lukket eller sådan noget. ER det bare fordi de viste det da jeg loggede ind første gang, for den gør det ikke mere!
Avatar billede roenving Novice
03. juli 2004 - 16:21 #1
Det må være en besked om at anmeldelsen er lukket, for det er den !-)

Prøv at gå ind under http://www.eksperten.dk/coadmin/ der kan du finde ud af, hvordan status for anmeldelser på din bruger ser ud !o]
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
03. juli 2004 - 16:21 #2
Ok fik svar pr mail!
LUKKER
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
03. juli 2004 - 16:26 #3
Der står da ikke noget om at man ikke må skrive i de indlæg der er oprettet mere end en gang!

Skal i ikke have skrevet det eller hvad?
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
03. juli 2004 - 17:29 #4
Du skal passe på, han ikke lukker din konto
Avatar billede roenving Novice
03. juli 2004 - 18:02 #5
Vi lukker kun brugeres konti, hvis der forekommer større overtrædelser af reglerne, eller hvis advarsler ikke tages til efterretning, så der opbygges lagre af disse advarsler !-)