Avatar billede psychoras Novice
02. juli 2004 - 17:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billeder uden copyright

Hej.

Jeg søger nogle billeder jeg kan bruge til mit design, de skal selvfølgelig være uden copyright og ligge til fri afbenyttelse, nogle der har gode links?
Avatar billede psychoras Novice
02. juli 2004 - 18:47 #2
Den første skal der være et link til deres side på hver eneste sted man har brugt deres billeder, og den kan derfor ikke bruges.
Nr. 2 er ikke gratis, og kan derfor heller ikke bruges
Nr. 3 skal man acceptere forskellige regler hver gang man downloader et billede, (sådan har jeg forstået det?) og da jeg ikke er registreret endnu vil jeg lige kigge lidt nærmere på den.
Avatar billede cpccorp Juniormester
02. juli 2004 - 18:49 #3
den sidste kan du downloade som du lyster uden registrering, det er faktisk den jeg selv bruger
Avatar billede psychoras Novice
02. juli 2004 - 19:16 #4
Man kan da ikke få dem i fullsize uden at registrere sig..
Avatar billede cpccorp Juniormester
02. juli 2004 - 19:24 #5
Nej men gør vel heller ikke noget?? Det er gratis
Avatar billede psychoras Novice
02. juli 2004 - 19:36 #6
jada, men du sagde jeg kunne downloade som jeg lyster uden registrering.--
Avatar billede cpccorp Juniormester
02. juli 2004 - 19:41 #7
jeg bruger også mest de små billeder, det undskylder jeg
Avatar billede Kengun Praktikant
02. juli 2004 - 20:47 #8
Disse www.kengun.com/spam kan du bruge så meget du vil ;-)
Avatar billede Kengun Praktikant
18. november 2004 - 19:58 #9
tak :o)