Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juli 2004 - 11:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Virus på Ekspertens server.

Der lader til at være en virus på serveren der hoster eksperten.

Hvergang jeg går ind i http://www.eksperten.dk/spm/516058 får jeg advarslen fra Norton. Jeg har lige hørt fra en, som sidder på en helt anden forbindelse at det også sker for vedkommende i præcis samme spørgsmål. Der er ingen problemer i andre spørgsmål.

/Tonny

Scan type:  Realtime Protection Scan
Event:  Virus Found!
Virus name: Bloodhound.Exploit.6
File:  C:\Documents and Settings\tobrandt\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\RCH1VGS8\516058[1]
Location:  C:\Documents and Settings\tobrandt\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\RCH1VGS8
Computer:  EZBUDDIE
User:  tobrandt
Action taken:  Clean failed : Quarantine failed : Access denied
Date found: Fri Jul 02 11:30:55 2004
Avatar billede exp Juniormester
02. juli 2004 - 11:41 #1
Det er fordi der står noget i spørgsmålet, norton anser som virus - passer også meget godt ind i det faktum, at det er en hijackthis-log der er i spørgsmålet...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. juli 2004 - 11:42 #2
Jeps, jeg fandt ud af det for få sekunder siden.