Avatar billede steen_hansen Forsker
02. juli 2004 - 00:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Søgning på E

Er den helt død? Jeg synes ikke den er særlig effektiv. Og i givet fald, hvornår forventes den at komme op at køre?
Avatar billede roenving Novice
02. juli 2004 - 01:09 #1
20. spørgsmål om dette i denne uge !-)

Brug Google-optionen i søgeboksene på oversigtssiderne !-)

Eller søg direkte på Google:

søgeord site:www.eksperten.dk
Avatar billede steen_hansen Forsker
02. juli 2004 - 01:28 #2
Tak, roenving. Anede ikke så mange havde spurgt, men det er da p...irriterende. Den har ikke virket i 100 år, og besværliggør det en hel del.

Dvs. den kommer ikke op at køre?
Avatar billede roenving Novice
02. juli 2004 - 01:35 #3
Jo, den står da på admins taske-liste, but 'what does he have in his task today ?-)'

-- den er desværre langt som et ondt år, så de opgaver, som forstyrrer den egentlige funktionalitet eller kan løses med 'mindre' kunstgreb er nok dem, som står først ...
Avatar billede steen_hansen Forsker
02. juli 2004 - 01:39 #4
Min ToDo-liste er nok lige så lang og skræmmende, så jeg føler med ham :o)

Tak for svaret, roenving. Jeg vil benytte Google og håbe, at søgefunktionen snart kommer op at køre :o)
Avatar billede exp Juniormester
02. juli 2004 - 01:40 #5
Avatar billede steen_hansen Forsker
02. juli 2004 - 01:41 #6
Tak, exp
Avatar billede exp Juniormester
02. juli 2004 - 01:55 #7
så lidt :-)
Avatar billede hcma Novice
02. juli 2004 - 09:57 #8
eller benyt Eksperten.dk's fritekstsøgning via google
Avatar billede hcma Novice
02. juli 2004 - 09:58 #9
dårlig forklaret:  søg -> fritekstsøgning -> som default er den sat til at søge i/ med Eksperten... -> vælg i stedet Google
Avatar billede steen_hansen Forsker
02. juli 2004 - 12:44 #10
Fino :o)