Avatar billede assamite Nybegynder
01. juli 2004 - 15:12 Der er 2 kommentarer

Palm (m505), IR og GPRS vha. Nokia telefon

Hejsa,

Er det muligt at få sin palm på nettet via GPRS vha. en nokia (6610) med IR?

Her er en tysker der har gjort det med en ericsson: http://www.letyourhandyglow.de/m505/m505.htm og tænker da det må være muligt med en Nokia?

Skal jeg have en speciel init streng?
Selve telefonen skulle være ok sat op eftersom den allerede fungerer som GRPS link med en bærbar.

Abb er Telmore og nummeret jeg ringer til er så naturligvis *99***1#.

Nogen der ved om det kan lade sig gøre. Og hvordan?
Avatar billede joryje Nybegynder
08. juli 2004 - 17:44 #1
Prøv at bruge den Palm Mobile Connectivity software der fulgte med.
Har ikke en Palm selv så jeg har ikke prøvet det.

/Jonas
Avatar billede claush66 Nybegynder
13. juli 2004 - 22:30 #2
Prøv at tjekke:

http://www.eksperten.dk/spm/400048

samme spørgsmål med en Siemens S55, som det netop er lykkedes mig at få til at virke (S55 og en Zire 71). Måske kan du lære noget af min løsning - eller ligefrem bruge den direkte?