Avatar billede cpufan Juniormester
01. juli 2004 - 11:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

får ikke mails

hej

jeg får ikke mails, når der er nye indlæg i spgm jeg abonnerer på, eller selv har oprettet.
Dvs. jeg får nogle gange, men der er ikke rigtig system i det, syntes jeg????
Er det noget med mine indstillinger?

//cpufan
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
01. juli 2004 - 12:07 #1
jeg får tværtimod samme mails flere gange (også selvom der kun er 1 nyt indlæg)
Avatar billede exp Juniormester
01. juli 2004 - 12:55 #2
prøv at ændre din mail, og så ændr den tilbage... det virkede engang for mig.
Avatar billede cpufan Juniormester
01. juli 2004 - 12:58 #3
ændr min mail?, jeg forstår ikke lige?
Avatar billede exp Juniormester
01. juli 2004 - 13:07 #4
skift den mail du er registreret med, hvorefter du bare skifter tilbage igen...
Avatar billede cpufan Juniormester
01. juli 2004 - 20:40 #5
aha, prøver lige
Avatar billede cpufan Juniormester
06. december 2004 - 16:21 #6
l å d t