Avatar billede busser Nybegynder
01. juli 2004 - 00:44 Der er 3 kommentarer

isdn til adsl

Får ADSL 14-7-04
ISDN bliver nedtaget
Kan det stik fra ISDN bruges
til ADSL ?
Og hvad med NT boksen ?
Har bestilt godt i gang (1580,-)
Avatar billede knudgert Nybegynder
01. juli 2004 - 02:12 #1
Øhh, er det ikke et normalt telefonstik, du har?
Det havde jeg da, da jeg havde isdn, så det virkede uden problemer efter konvertering fra isdn til pst.

NT-boksen er TDCs ejendom og skal tilbageleveres og hvad vil du dog bruge den til?
Avatar billede 84eren Nybegynder
01. juli 2004 - 19:03 #2
hejsa
hvis du har bestilt en godt igang kommer der en teknikker ud til dig

hvis det er lavet et kap stik (ikke et telefonstik) sådan et firkantet stik kan du godt sidde dit adsl deri  hvis dette ikke er der kan man ikke

men det laver teknikkeren sikkert til dig hvis det ikke er der
Avatar billede 84eren Nybegynder
01. juli 2004 - 19:04 #3
ang. nt boksen

kommer det an på hvilken det er

om teknikker tager den med eller om du skal sende den retur til TDC