Avatar billede erlandsen Seniormester
30. juni 2004 - 21:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Feedback på menu

Jeg ser frem til at modtage kommentarer til hastigheden, hvormed menuen vises på http://www.amagercentret.dk/nytest/nsec/ - hvor du bedes vælge "Forretningsoversigt" og herefter f.eks. "Beklædning", hvorefter du kan klikke på butikkerne i højre side.

Siden er i første omgang optimeret til 1024x768 - ser ikke speciel godt ud i 800x600.
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
30. juni 2004 - 21:05 #1
Det hele går ret langsomt :(

Kan du ikke fordoble speed???

Bruger højere op+løsning end 1024X768
Avatar billede erlandsen Seniormester
30. juni 2004 - 21:28 #2
dette har jeg hermed gjort - men jeg oplever stadig selv stor forskel på hastighed, når jeg klikker på de forskellige butiks kategorier - og også stor forskel på hastigheden, når jeg klikker på de forskellige butikker...
Er der nogen der er koblet op med 56Kb - og vil prøve (har selv 2Mb)
Avatar billede erlandsen Seniormester
01. juli 2004 - 22:50 #3
andre der vil checke (gerne med 56Kb)
Avatar billede erlandsen Seniormester
07. juli 2004 - 22:44 #4
det er der ikke noget at gøre ved...