Avatar billede extream Nybegynder
30. juni 2004 - 10:33 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Grafisk foto

Er der nogen som ved hvordan jeg kan få fat i nogle grafiske foto som er lovlige at bruge, selvfølgelig med betaling, ala www.webshot.com.
Avatar billede Kengun Praktikant
30. juni 2004 - 10:38 #1
disse, www.kengun.com/spam , må du bruge så meget du vil ;) men det er nok noget andet du søger.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
30. juni 2004 - 10:58 #2
Grafiske photo.... Hva mener du helt præcist?

Prøv at kig på www.gettyimage.com
Avatar billede rosenberg Nybegynder
30. juni 2004 - 10:59 #3
--> rosenberg din store idiot!!!!

adressen er selvf. www.gettyimages.com
Avatar billede extream Nybegynder
30. juni 2004 - 11:01 #4
Skrev forkert link det er selvfølgelig www.webshots.com. Det er noget lignende som kengun viser men bare i bedre opløsning
Avatar billede rosenberg Nybegynder
30. juni 2004 - 11:09 #5
Jamen så kig på www.gettyimages.com Det er et ufatteligt stort site med rigtig mange gode billeder... og de er ikke så dyrer som mange andre..!
Avatar billede sylle Novice
30. juni 2004 - 19:41 #6
Stillede selv ligende spørgsmål for nylig, og har kigget lidt omkring siden. Tegnecenteret har en billededatabase: www.imageclub.dk - her kan man nogle gange finde de samme billeder som på GettyImages... bare billigere - har oplevet en prisforskel på 350 kr.
Avatar billede extream Nybegynder
01. juli 2004 - 08:38 #7
Tror jeg har fundet det jeg søgt, smid et svar alle 3 så deles i om point
Avatar billede rosenberg Nybegynder
01. juli 2004 - 09:19 #8
sylle --> Jeg syntes personligt at der er federe billeder på getty, men jeg vil give dig ret i at mange bilelder er lidt billiger på imageclub men hvorfor ikke betale 350,- for at få et billede mange ikke har brugt ;)

extream---> Så får du et svar...
MEN det kommer jo meget and på hvad du skal bruge billederne til....
Er det proffesionelt hvor der er en del flere penge at gøre godt med, så skal du overveje om det ikke er bedre at købe/hyre en fotograf... Men ellers syntes jeg at både sylle og mit svar er gode... ;)

/rosenberg
Avatar billede Kengun Praktikant
01. juli 2004 - 09:26 #9
svar :)
Avatar billede Kengun Praktikant
01. juli 2004 - 09:26 #10
ups
Avatar billede sylle Novice
01. juli 2004 - 19:53 #11
Tjaa... det hele kommer vel an på, hvad billederne skal bruges til. Hvis pengene er til det, vil det selvfølgelig være fedest at hyre en fotograf og få et unikt billede, men til privat eller mindre firmaer kan det hurtigt blive for dyrt.
Vil da også lige nævne at Tegnecenteret har en god kundeservice... ring og fortæl hvad du leder efter, og de smider det i din LightBox, så du hurtigt finder frem til de rigtige billeder + 20% rabat til studerende ;o)
Avatar billede food_life Nybegynder
25. juli 2004 - 16:45 #12
Hvis det er madbilleder du søger, har jeg nogen!