Avatar billede ng_tnt Nybegynder
29. juni 2004 - 15:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søgning virker ikke korrekt

Forsøgte at søge efter "P900" i søgefeltet - men den gav ingen resultater - sjovt nok havde jeg set et spm. omkring denne tidligere - og ved den er et eller andet sted ! Hvad er der galt ? Temlig kedeligt hvis man ikke kan bruge dette !!!!

ng_tnt
Avatar billede snowball Novice
29. juni 2004 - 16:02 #1
Du kunne jo starte med at kigge i Eksperten - Fejl kategorien (http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/Fejl/). Der ligger i forvejen masser af spørgsmål fra brugere der har spurgt om det samme ;)

http://expfaq.1go.dk/?id=73#sog_virker_ikke
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
29. juni 2004 - 16:21 #2
Godt så...... ;-)

Hvorfor så ikke fjerne det felt..... ked af det men jeg har aldrig læst så meget på faq'en - ihvertilfælde ikke om dette emne...... anså det ikke som et emne......

ng_tnt
Avatar billede exp Juniormester
29. juni 2004 - 16:54 #3
FAQ'en skulle gerne dække nogenlunde alle spørgsmål om eksperten du kan komme på - og hvis den ikke gør, så sig til, så tilføjer vi det der mangler...