Avatar billede heavybreezer Nybegynder
28. juni 2004 - 19:54 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

www.heavybreezer.dk

Ville blive glad hvis i lige ville give ris/ros, og evt. forslag til forbedringer på min side: http://www.heavybreezer.dk

PS! Indholdet er dog ikke færdigt endnu :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2004 - 20:08 #1
Godt standard design - god kontrast på farverne.
Behagelig side!

9@13
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. juni 2004 - 20:09 #2
Ser rigtig flot ud - gode behagelige farver :o)
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
28. juni 2004 - 20:09 #3
Bemærk lige at man kan vælge tema i venstre side ;)

.. og tak :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
28. juni 2004 - 20:10 #4
Synes absolut best om Aqua - ingen tvivl om det.
Avatar billede celebrity Nybegynder
28. juni 2004 - 20:12 #5
Hej heavybreezer!

Det ser fint ud, men der er lige en ting. Top banneret skal du altså arbejde mere på!
Det ser meget uroligt ud!
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
28. juni 2004 - 20:12 #6
Hvilket et af dem?
Avatar billede celebrity Nybegynder
28. juni 2004 - 20:14 #7
Det øverste! Den der er twirled til venstre.
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
28. juni 2004 - 20:19 #8
jep, tænkte bare at når der nu er flere tema'er så kunne det jo være et af de andre.
Avatar billede Slater Ekspert
28. juni 2004 - 20:20 #9
Kan ikke se der skulle være noget galt med banneret, men jeg synes siden er for bred.

Jeg kører i 1152x864, men jeg har ikke mit browser-vindue maksimeret - det er lidt over 900 pixels bredt, og siden kan ikke være i det. Det synes jeg sgu er mildt irriterende.

Ellers flot.
Avatar billede celebrity Nybegynder
28. juni 2004 - 20:23 #10
Der er en anden fejl! Inde i guides, prøv at kigge på Lyn-effekt, synes der er for mange ;)
Avatar billede celebrity Nybegynder
28. juni 2004 - 21:41 #11
Men det er også kun udseendet vi skal kigge på og det ser flot ud! :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juni 2004 - 10:12 #12
er siden lukket ned igen, for ellers har jeg svært ved at se hvordan i kan vurdere denne simple tekst?
Avatar billede korfits Nybegynder
29. juni 2004 - 15:55 #13
Det er lidt svært når der ikke er noget.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2004 - 20:04 #14
I kan vel læse div. indlæg og deraf udlede at siden er midlertidigt taget ned...
Avatar billede Slater Ekspert
29. juni 2004 - 20:14 #15
Nej, det ville jo være frygteligt. Så skulle man til at bruge sin hjerne.
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juni 2004 - 23:19 #16
john - undskyld mig men i hvilket indlæg kan du læse dig frem til at siden er midlertidlig lukket ned, kan godt være jeg ik lige får det med et sted, men min kommentar blev postet efter jeg havde læst alle de andres, og nu har jeg endu en gang læst dem igennem og kan stadig ikke se der står at siden er taget midlertidig ned?
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juni 2004 - 23:20 #17
og viperrine - hvis din hjerne fik valgte mellem at arbjede og holde fri ;) så er jeg rimlig sikker på hva den ville vælge
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juni 2004 - 23:22 #18
nå nu er siden i drift igen :) - synes det ser rigtig lækkert ud, men nu da du kalder den grønne for nature, burde du nok vælge en lidt mere behagelig grøn til det formål. ellers et lækkert site.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. juli 2004 - 16:13 #19
Måske "heavybreezer" kan få tid til at gøre et eller andet her nu, inden tråden går op i hat og briller *S*
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
03. november 2005 - 08:09 #20
smid svar :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2005 - 19:37 #21
Gaaaaaaammelt spørgsmål....
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. november 2005 - 21:02 #22
svar, hvis du da gerne vil ha det :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. november 2005 - 21:02 #23
ups