Avatar billede varmeskud Praktikant
27. juni 2004 - 19:49 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvorfor kommer mine mail ikke altid?

hey

underligt men jeg mangler og få mange mail når der bliver skrevet i de topic jeg deltager i.

hvorfor kommer mail ikke altid?
Avatar billede weblex Nybegynder
27. juni 2004 - 20:07 #1
samme her :o(
Avatar billede varmeskud Praktikant
27. juni 2004 - 20:17 #2
okay så det er en fejl ved mange på E?
Avatar billede hcma Novice
27. juni 2004 - 20:47 #3
af og til samme fejl her. der er intet mønster i det. Nogle spørgsmål modtages og andre ikke, selv om det er inden for samme kategori.
Avatar billede varmeskud Praktikant
27. juni 2004 - 21:47 #4
okay... det ville sige det er en af de fejl som er meget svære at finde og som de ikke lige kan finde frem til?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2004 - 22:08 #5
Check disse indstilninger:
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=prefs

[ ] Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.

[X] Send spørgsmål tekst i mails om nyt spørgsmål.

[X] Send indlæg tekst i mails om nyt indlæg.
Avatar billede hcma Novice
27. juni 2004 - 22:13 #6
indstillingerne er korrekte. Hvordan kan man ellers få andre spørgsmål/indlæg fra samme hovedkategori.
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. juni 2004 - 12:27 #7
mine er også som de skal være. men nogen gange (tit) fejler den. jeg har f.eks ikke fået mail fra dette spm selv om der er kommet nye indlæg som jeg ikke har set
Avatar billede majsmarken Nybegynder
28. juni 2004 - 12:30 #8
... foreløbig HAR jeg dog fået E-mail besked på de tråde som jeg har indlæg i...
Avatar billede varmeskud Praktikant
28. juni 2004 - 15:38 #9
jeg for slet ikke for dette spm mere. og det er mega nederen og sådan er det med næsten alle jeg deltager i for tiden.
Avatar billede varmeskud Praktikant
01. juli 2004 - 16:48 #10
lukker