Avatar billede lycra Nybegynder
27. juni 2004 - 16:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En der har en form for admin bot ?

Mangler en admin bot så man kan skrive hvis man ikke har +o e.l. !op <nick>, !voice <nick>, !deop <nick>, !opme, !voiceme, !deopme osv. skal virke så botten tjekker om man har lov til at få +o f.eks. gennem username, mail eller andet.
Avatar billede strych9 Praktikant
27. juni 2004 - 17:24 #1
Har du en *nix shell at køre Eggdrop på?
Avatar billede lycra Nybegynder
27. juni 2004 - 19:59 #2
Nope har jeg ikke... Kører kun med Scripts
Avatar billede danpetersen Nybegynder
27. juni 2004 - 23:19 #3
hvem skal kunne skrive "ops" ind ville lave med kun op men de andre har jo på :S så har brug for det nick der skal 'kunne give lov til at få +o f.eks. gennem username'
eller er der mange der kan hvis nu alle har op :)
Avatar billede tatziki Nybegynder
03. juli 2004 - 11:31 #4
Jeg kan godt lave en bot til dig. Men du skal dog ha et eggdrop til at den skal kunne køre 24/7. Ellers kan du bruge en anden computer til at have en mirc-klient oppe. Jeg er bare lige i sommmerhus.. Kom hjem på søndag!
Avatar billede lycra Nybegynder
12. juli 2004 - 12:10 #5
Har klaret det med Admin Botten... Med user levels osv.