Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2004 - 01:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lave sme server boot cd

jeg har nu hentet sme 6.0 server

der er 3 kataloger inde under den fil jeg har hentet på 340mb

hvordan skal cdn laves så man kan boote på den og instalere serveren ?

jeg har nero cdr brænder pgr
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
27. juni 2004 - 15:54 #1
Er det ikke en iso fil ?
så er det jo bare at lave den med nero og så boote den fra din cd drev,den heder vel noget ala smeserver-6.0unsupported.iso ???

Mvh Thetoastmaster
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2004 - 16:58 #2
men der er flere kataloger hvor der ligger filer i når man pakker det ud man har downloadet
Avatar billede sfinx Nybegynder
28. juni 2004 - 05:26 #3
hvis det er en *.iso fil du har downloadet skal du ikke pakke den ud, men derimod brænde den i dit nero. Det hedder nok nok i stil med 'brænd et image' inde i menuen.
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2004 - 09:04 #4
det vil jeg lige tjekke når den bærbare kommer tilbage i aften igen ,filen ligger på den

husk og lægge svar
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2004 - 09:08 #5
husk svar begge 2 så får i poing hver
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2004 - 22:59 #6
der var ingen problemer med og lave disken det var lige ud af landevejen brugte programmet ibm record now

huskk svar begge 2
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
29. juni 2004 - 14:25 #7
;-)