Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2004 - 20:53 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Unreal Tournament - skærm går i standby grundet forkert opløsning

Jeg har lavet nogle forkerte indstillinger i Unreal Tournament - så nu slukker min skærm når jeg starter spillet.
I det gamle Unreal var der mulighed for at starte spillet i fejlsikket tilstand - kan man det her, eller er der et trick til at få sat opløsningen til default???
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2004 - 20:54 #1
Og ja - det er opløsningen derf ved et uheld blev dat til 1600*1200 - en opløsning min skærm ikke vil kendes ved ;)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. juni 2004 - 21:08 #2
(for det første, forkert kategori.. er personligt ligeglad, men tror ikke du skal regne med at coadmins er dem der spiller mest ut ;)

Nu har jeg lige pt ingen spil på min maskine der virker, men har ut installeret på en gammel der dog heller ikke kan køre det (og skærmen ligeså).
Kan dog ikke huske hvilken version det var.
Men ligger der ikke en UnrealTournament.ini fil i ut-mappen?
Der kan man vist selv indtaste størrelsen under
FullscreenViewportX=[størrelse ad x]
FullscreenViewportY=[størrelse ad y]
du skal dog være sikker på at de indtastede oplysninger er en spillet kan genkende! altså en du tidligere HAR kunne vælge via spillet!
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2004 - 21:54 #3
Den hedder UT2003.ini og de punkter du nævner er der - tester om det virker ;)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. juni 2004 - 21:56 #4
ok.. det er huskeren der ikke er så god når der skal huskes SÅ langt tidbage på SÅ ellers ligegyldige ting..
men jo, prøv det.. ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2004 - 21:57 #5
Det virker - huskeren virkede vist ok alligevel ;)

Du smider lige svar gør du! ;)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
26. juni 2004 - 22:00 #6
hmm.. hvis du selv tager nogle af pointene, ja :)
var jo ikke ligefrem "svært" at finde frem til når man vidste hvordan det skulle løses.. :S
og ja, huskeren husker alligevel på meget skidt, men navnet var skrædet.. Er ikke sur.. er skuffet! ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2004 - 22:02 #7
jeg nupper de 15 så ;)