Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2004 - 08:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er Admin fyret?

Læste lige dette indlæg fra ird på ebruger:

"63# IRD
Ved af omveje at der snart kommer ny Admin til da han åbenbart har sagt op/fyret ja ved det ikke helt"

Ref.: http://www.ebruger.dk/forum/message.asp?id=2495
Avatar billede fcs Novice
26. juni 2004 - 09:01 #1
Jeg kan ærligt sige at det har jeg ikke hørt noget om. Men jeg har selvfølgelig heller ikke været herinde i den sidste uges tid og vil heller ikke være det de næste 5-6 uger på grund af arbejdspres, bryllup på næste lørdag, samt bryllupsrejse. Men jeg har ikke hørt noget omdet.

Hygge

FCS/Coadmin
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2004 - 09:10 #2
ok. Tror efterhånden også bare at det var et rygte ird gerne ville sætte i gang. Han har om ikke andet trukket voldsomt i land inde i tråden. Tsk tsk.

Nuvel, tillykke med dit kommende bryllup. Det bliver en STOR dag skulle jeg da lige hilse og sige.
Avatar billede fcs Novice
26. juni 2004 - 09:49 #3
Mht. hvem der har sagt hvad, evt. spredt rygter eller hvad det nu er, har jeg ingen kommentarer, da jeg ikke ved noget.

Mht. brylluppet, så tusind ta. Vi glæder os begge enormt meget ;o)
Avatar billede arlet Juniormester
26. juni 2004 - 18:01 #4
fcs -> Mange gange tillykke til dig og din kommende kone...
Avatar billede fcs Novice
26. juni 2004 - 18:07 #5
Arlet>> Takker mange gange ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2004 - 18:26 #6
GIFT ?
Er det ikke noget man tager, for IKKE at blive det ?

Nej - bare lidt fis *GG*
Mange gange tillykke fra mig også ;o)
Avatar billede fcs Novice
26. juni 2004 - 18:38 #7
Victor-1>> Det troede jeg også tidligere ;o)

Takker og bare vent - det skal nok også blive din tur engang!