Avatar billede tubber Juniormester
25. juni 2004 - 22:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3Dfx kort - hvad for kabler er det jeg har ?

Jeg har et gammelt 3Dfx kort jeg skal ha i en maskine og der har jeg 2 kabler til.......
Det der loopback kabel til at sætte til skærm udgangen på det almene grafik kort og et lille fladkabel......

Gør de det samme eller ?
Avatar billede vr6_freak Nybegynder
25. juni 2004 - 22:49 #1
Nope, det lille fladkabel er til intern montering på kortet, hvis du vil ha koblet 2 3Dfx kort af samme type til at kører sammen.
Avatar billede tubber Juniormester
25. juni 2004 - 22:54 #2
Ok :)

Vil de så sige at jeg kan gøre følgende:

Jeg sætter Mit InnoVison kort(12MB) i en PCI og mit Rightious3D kort (8MB) i den næste PCI slot og sætter fladkablet i og Loopback kablet i det ene og så op i mit gfx kort og så køre jeg med et "3Dfx kort på 20MB" ?

Begge er 3Dfx II
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2004 - 00:14 #3
Nej - kortene skal være nøjagtig ens.