Avatar billede silo87 Nybegynder
25. juni 2004 - 22:41 Der er 3 kommentarer

APPCOMPAT.TXT den kender i sikkert godt nogen af jer!

Hej alle der bruger eksperten.

Min pc er så udsat for noget der hedder appcompat.txt fejl
Den gider fx. ikke at åbne nogle programmer/spil osv. så som counter strike macromedia flash mx og explore går også ud nogle gange. på grund af den fejl som hedder appcompat.txt fejl. jeg har søgt på microsoft hjemmesiden men har intet fundet. jeg har prøver norton antivirus, spybot , adware, registry mechanic, spy sweeper men intet virker. håber nogen som vil hjælpe mig og dem der har haft det og fixet det vil hjælpe mig..

Tak på forhånd.

Hilsen Silo
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
26. juni 2004 - 08:37 #1
du skal nok lede efter et dårlig samspil mellem programmer eller måske en dårligt kodet programstump (virus eller andet crap)
her er en der fik løst sit problem:  I believe I finally discovered the reason for the continuous appcompat.txt and iexplore.exe error message pop-ups.
I deleted my Panicware Pop-Up Stopper and replaced it with a competitor's product. So far, no error messages have appeared!
søg på google istedet, så får du et hav af tråde om netop denne fejl - det er den lange vej. den korte er ... ja det ved jeg desværre ikke.
Avatar billede silo87 Nybegynder
27. juni 2004 - 12:49 #2
Jeg har søgt på google og microsoft's hjemmeside men intet ku' jeg finde :'(
Hvis jeg formatere min pc har jeg stadig den fejl.
Kan det være noget med rammene.. jeg har 1.5gb ram på nemlig jeg har 4 blokke dem har jeg fyldt ud. kan det være noget med rammene at gøre?
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2004 - 17:22 #3
Hej
Hvis du åbner APPCOMPAT.TXT filen, vil der være en henvisning til de .dll fil der skabte fejlen. APPCOMPAT.TXT genereres af windows for at hjælpe med at fejlfinde. Så åbn filen og se hvad årsagen til fejlen er.