Avatar billede steenotto Nybegynder
25. juni 2004 - 22:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

samling af computer

findes der nogen sider på nettet der udførlig forklarer hvordan man samler computer. helt specifikt skal jeg samle: kabinet:
antec sonata, bundkort: asus p4c 800 e deluxe og det er her det er lidt svært specielt kablerne fra kabinetets front og hvor de skal på bundkortet, der er f.... mange små stik, der er firewire og usb osv i fronten, men ikke nogen særlig god manual
Avatar billede vr6_freak Nybegynder
25. juni 2004 - 22:44 #1
Du kan finde manual for dit kabinet her: http://www.antec.com/us/support_faqDownload.html , hvilken model har du ?

Manualen på ASUS bordet kan du selvfølgelig hente på Deres side hvis du ikke har den.
Avatar billede steenotto Nybegynder
25. juni 2004 - 23:03 #2
sonata mid tower
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2004 - 00:17 #3
Vil bare anbefale at få en til at gøre det for dig - du skal jo også i BIOS bagefter og opsætte DEN korrekt bagefter!

Der er meget der kan gå galt!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. juni 2004 - 00:17 #4
Altså en der har prøvet det før ;)