Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2004 - 20:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved tildeling af karantæne

Jeg tror coadmin har lavet en mindre fejl da de gav brugeren john_stigers karantæne.

John havde ikke set at den tråd han linkede til i det spørgsmål han oprettede var blevet lukket af coadmin. Ergo handlede han i god tro og bør ikke "straffes" for dette.

Men ok, enhver kan begå fejl også coadmins, især når bølgerne går højt.

Jeg går ud fra at I ophæver john_stigers karantæne nu da det jo tydeligevis bunder i en misforståelse.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juni 2004 - 20:34 #1
Hej schulze

Du kan ikke ifølge reglerne gøre noget ved coadmins beslutninger ud over at skrive til admin:

En coadmins beslutning skal altid efterleves øjeblikkeligt. Er du utilfreds med en beslutning, eller mener du, coadmin tager fejl eller vurderer på et forkert grundlag, så send en e-mail til info@eksperten.dk med din udlægning af sagen. Admin vil derefter vurdere sagen. Følges dette regelpunkt ikke, er det deaktiveringsgrundlag.

Sjov regel... ;)
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2004 - 20:38 #2
Sær regel. Især i betragtning af, at ikke engang coadmin's kan få kontakt til admin.

Nå men så lukker jeg da tråden igen.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2004 - 20:38 #3
/Out
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. juni 2004 - 20:39 #4
Yeps, men blev den overholdt gav det meget mindre mudderkastning og støj på
eksperten.dk - som så også blev lidt kedeligere ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. juni 2004 - 21:14 #5
schultze - pas nu på du ikke også for karantæne Ra*host*s beslutning står fast og må ikke diskuteres så giver det balade
Avatar billede razor Nybegynder
25. juni 2004 - 21:38 #6
erikjacobsen, spørgsmålet er om en kedeligere eksperten ikke også er ensbetydende med et lidt højere niveau. Det er ihvertfald mit håb.

schulze, karantænen var ikke en fejl. Men efter en privat snak med john, er den ophævet igen.
Avatar billede dmcn Praktikant
25. juni 2004 - 21:38 #7
triple-x : Var den bemærkning specielt gennemtænkt? Det virker absolut ikke sådan. Der er absolut ingen grund til at provokere.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2004 - 21:44 #8
Razor: ok. det var da dejligt I fik det ordnet.
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. juni 2004 - 22:27 #9
normality - nej det var den langt fra. men tja er vidst ikke den eneste der er kommet med bemærkninger der ikke har været gennemtænkt, jeg har undskyldt i det andet spørgsmål og vælger også at gøre det her. Undskyld hvis jeg ramte nogle. regner ikke med at få en undskyldning tilbage og det rager mig sådan set heller ikke.
glad for i fik det løst med john men at i ikke kan indrømme at det var en fejlagtig beslutning synes jeg er lidt tja.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. juni 2004 - 22:41 #10
Det viser vel at mange problemer, misforståelser og fejltagelser kan
løses ved en fornuftig snak under fire øjne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juni 2004 - 23:24 #11
jep jeg er tilbage ;)

Tak til razor :)
Avatar billede roenving Novice
26. juni 2004 - 01:57 #12
>>triple-x

Coadmins mener faktisk at Eksperten skal fungere !-)

-- selvfølgelig skal der være plads til reaktioner fra brugerne -- men den går jo begge veje ...

F.eks. har det været et helt klart udtrykt brugerkrav, at man ikke bare lod det være, at andre brugere var 'lidt langsomme' ...

Og Lars har i nogle detaljer fået en anelse længere snor, og det har jeg det fint med, men heller ikke en eksponeret bruger skal grundlæggende have andre regler !-|

*Kvajbelører*

Jeg kunne ikke lige lade være at udtrykke min indre mening, så nu kan jeg vel også forvente at få nogle flere 'coadmin'-karmatildelinger !-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 09:40 #13
roenving - ja er helt enig med at coadmins knokler for eksperten skal fungere. og som jeg flere gange sagde igår var det ikke et forsøg på at svine coadmins til. men for at få en debat, og synes jeg lærte mange ting igår, og det tror jeg mange af de folk der læser tråden også gjorde.

Personligt har en del af de coadmins fået en såkaldt glad smiley, og jeg fandt ud af hvor lidt de egentlig havde rettigheder til og lign.