Avatar billede kimmys Nybegynder
25. juni 2004 - 14:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan I søge på Eksperten?

Er jeg den eneste der ikke kan søge på eksperten?
Avatar billede aventic Nybegynder
25. juni 2004 - 14:14 #1
Nej kan heller ik ved ik hvorfor :(
Avatar billede bolle88h Nybegynder
25. juni 2004 - 14:27 #2
kan godt, men det virker ikke! 2x:(
Avatar billede kimmys Nybegynder
25. juni 2004 - 14:38 #3
altså.. kan også godt komme ind på søge siden og søge.. men den finder intet.. hmm.. der må jo være et problem.. håber de snart retter det =)
Avatar billede snowball Novice
25. juni 2004 - 14:43 #4
Det sker jævnligt at søgningen opfører sig som den gør nu. Der er ikke så meget andet at gøre end at vente et par dage og så håbe på den kommer til at virke nogenlunde igen.

Læs evt. http://expfaq.1go.dk/?id=73#sog_virker_ikke
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. juni 2004 - 15:12 #5
er ked af at sige det men ville ikke lytte til snowballs ord med et par dage, der skulle ske mirakler hvis de kunne få løst en fejl på et par dage, dette er ikke ment mod snowball eller andre co's da jeg ved de ikke kan ændre det, og hive fat i admin har lidt for mange snart prøvet uden held. så brug google som snowball også henviser til.
Avatar billede mossler Nybegynder
25. juni 2004 - 21:58 #6
site:eksperten.dk søgeord <-- For dem der er i tvivl ;-)
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 23:45 #7
tak
Avatar billede snowball Novice
15. august 2004 - 11:42 #8
Jeg kan så lige indskyde, at Admin det sidste stykke tid har arbejdet på en forbedret udgave af søgningen her på Eksperten, og det skulle vi gerne se resultatet af fra på mandag :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. august 2004 - 13:22 #9
snowball - det lyder godt :D kunne nok være en god ide at oprette en tråd eller nyhed om det så i oplyser os brugere om at vi igen kan bruge denne funktion :)
Avatar billede snowball Novice
15. august 2004 - 13:28 #10
Håber da at Admin opretter en E-Nyt om det, men nu må vi se.
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. august 2004 - 13:30 #11
Snowball - hehe ja nu for vi jo at se :) men da glædeligt at høre at der faktisk sker noget på den front :)
Fortsat god dag
og så vil jeg lige tilføje at i gør et godt stykke arbejde ;) selvom jeg har brokket mig et par gange over det
Avatar billede snowball Novice
15. august 2004 - 14:59 #12
Tak :)