Avatar billede goofy-15 Nybegynder
24. juni 2004 - 21:47 Der er 4 kommentarer

Hjælp til lcd 25ms

Hva ka man gøre for at få sin skærm til at køre bedre i cs.... hertz eller noget med fps.... instillinger.... Plz help me.... opdateringen er meget langsom... og den køre 75hz og 100fps.... men er er lidt tid bagefter.....
Avatar billede vr6_freak Nybegynder
24. juni 2004 - 22:01 #1
Hvilken maskine har du ? CPU/graffik kort? Hvilken opløsninger kører du I ? Og er dt kun CS du har problem i eller også i andre spil ?
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
24. juni 2004 - 22:16 #2
amd xp 2000+
1024 ddr pc2700
geforce 4 ti4200
j køre 800*600 og har oss prøvet i andre men stadig langsom opdatering....
Noget j ka køre???
Avatar billede scb Praktikant
25. juni 2004 - 08:07 #3
Det er sansynligvis din skærm der ikke kan følge med, og det kan du ikke ændre på.
De fleste TFT / LCD skærme har 25 mS som reaktionstid.
-SCB
Avatar billede lede Nybegynder
25. juni 2004 - 17:26 #4
Ofte har TFT skærme bedre af at køre i 60 Hz.
Men du skriver at opdateringen er langsom ?, er det fordi din skærm laver skygger, eller fordi spillet hakker eller går langsomt ?
Det kunne være dit maksineri der ikke helt kunne klare 100fps, så prøv færre fps, og sæt skærmen til 60hz.
Eventuelt kunne dit skærmkort nemlig være for lille/langsomt.