20. februar 2001 - 16:58 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Logo.... til hjemmeside...

jeg skal have et logo til min hjemmeside men vilket program skal jeg bruge.... hvad vil i anbefale..... det skal ligne det her sån da.... http://www.mobilfon.subnet.dk/logo.gif jeg hvilket program ville i så anbefale....
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
20. februar 2001 - 17:02 #1
Adobe Photoshop

/Dr_Scoop
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
20. februar 2001 - 17:06 #2
(Adobe photoshop), og Adobe Imageready
Avatar billede gilbert Nybegynder
20. februar 2001 - 17:10 #3
Adobe Photoshop eller paintshop pro eller coreldraw ..

Det kommer jo lidt an på hvilken økonomi du har til det..
Avatar billede €yston Nybegynder
20. februar 2001 - 17:10 #4
Du kan også bruge PaintShop Pro, den er noget billigere en Adobe Photoshop.
20. februar 2001 - 17:17 #5
jeg har en trail periode på både Paint shop pro og Adobe Photoshop.... men jeg mener ikke der er særlig mange funktioner i adobe photoshop try out så det kan godt være jeg bruger Paint shop pro.... men jeg ser lige efter om der er flere der har gode ideer inden jeg deler point´s ud
Avatar billede gilbert Nybegynder
20. februar 2001 - 17:19 #6
Ja det kan godt være at photoshop er begraset prøve versionen. Men paintshopro er også ganske udemærket til at lave logo\'s med ..
Avatar billede bojohansen Nybegynder
20. februar 2001 - 17:20 #7
20. februar 2001 - 17:29 #8
Er der ikke et eller andet sted hvor man kan finde manualer eller hjælp til Fireworks og Paint shop pro.... den der kan hjælpe mig med det for lige 30 point ekstra..... så finder jeg lige en værdig til de andre 30
Avatar billede bojohansen Nybegynder
21. februar 2001 - 13:09 #9
Manualen ligger jo under Hjælp.

Men her er mere hjælp til fireworks http://www.macromedia.com/support/fireworks/