Avatar billede per-chr Nybegynder
24. juni 2004 - 12:56 Der er 4 kommentarer

harddisk mp3 afspiller, starter ikke op.

jeg har en archos 20 gb jukebox multimedie 20 afspiller. der kun viser striber når den tændes , isat computerer to forskellige, viser den kun 5 mb i stedet for 20 gb. Jeg tør ikke formatere den, da den siger at den er formatteret i fat 12, og det kan computeren ikke gøre igen, desuden ved jeg ikke hvordan jeg genstarter den efter formattering evt. og hvad med programmet der var i.
jeg giver gerne 1000 point elller mere men ved
ikke hvordan

venlig hilsen Per
Avatar billede vr6_freak Nybegynder
24. juni 2004 - 23:53 #1
Hej Per

Fortag en master reset, hvis du ikk har manulen så check det her link http://media-server.amazon.com/media/mole/MANUAL000037092.pdf se side 29. Hvis der stadig ikk er liv i displayet på archos'en, så ville jeg sikre mig at batterierne og laderen var ok. Hvis ja, så kontakt den forhandler du har købt den hos, hvis der stadig er garanti på dyret.

Manuelen indeholder i bunden en "trouble shooting", den kan måske også være dig behjælpelig. Ellers prøv at check på www.archos.com under support.
Avatar billede per-chr Nybegynder
25. juni 2004 - 08:50 #2
jeg mangler stadig svar på om og hvordan jeg kan formattere.
den  er købt brugt af en der har importeret den fra usa, så jeg kan ikke umiddelbart indlevere den.
Avatar billede per-chr Nybegynder
25. juni 2004 - 08:51 #3
master reset virker ikke
Avatar billede vr6_freak Nybegynder
25. juni 2004 - 22:01 #4
Hvis du ikke kan foretage en master reset, så må der være en eller anden fejl i produktet og derfor tror jeg ikke det umiddelbart er muligt af få den til at virke før den er repareret.

Jamen du formatere den via din computer, den skulle jo gerne installere sig som et flytbart drev og du kan så via egenskaber for dette drev formattere denne. Det står også beskrevet i manuel så vidt jeg husker.