Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. februar 2001 - 15:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

vandmærke i psp 6

hvordan får jeg et billede til at blive til et vandmærke i paintshop pro 6?
Avatar billede blazer Nybegynder
20. februar 2001 - 16:09 #1
HAAARJ HAAARJ
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. februar 2001 - 16:11 #2
hej din fisse
Avatar billede rit Nybegynder
20. februar 2001 - 16:16 #3
Er spørgsmålet besvaret ?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. februar 2001 - 16:17 #4
nej
Avatar billede ezzuk Nybegynder
20. februar 2001 - 16:18 #5
du er velkommen til at svare
Avatar billede greenwizard Nybegynder
20. februar 2001 - 18:02 #6
Hejsa et vandmærke er ikke logo, det er en kode fra digimarc inc, som fortæller om billedet er under copyright af nogen.
Avatar billede greenwizard Nybegynder
20. februar 2001 - 18:05 #7
Hvos du gerne vil lave en effekt der ligner et vandmærke skal du til at bruge layers. Du går inde i din layer pallete og indsætter en nye layer hvor du indsætter dit billede, eller du kopiere billedet trygger alt-l hvor efter du indstiller opacity til nået lavt for at få billedet til at være gennemsigte. Sørg for at billedet ligger øverst så man kan se det.
Avatar billede greenwizard Nybegynder
20. februar 2001 - 18:05 #8
Upps det var et svar, ikke en kommentar...