Avatar billede pallenoc Nybegynder
24. juni 2004 - 07:57 Der er 5 kommentarer

Stillingsannonce med FLASH som omdrejningspunkt

Jeg "faldt" over denne stillingsannonce som givetvis har interesse for nogle i dette forum:
Flash-udvikler med teknisk indgangsvinkel

Hos Effective-Learning AS hjælper vi vores kunder til at opnå forretningsmål gennem effektfuld udvikling af mennesker. Vi har stor succes med vores koncept, hvor vi som partner gennemfører spændende projekter sammen med vores kunder. Vi sikrer, at vores kunder får tilført ny viden og færdigheder og at disse bringes til handling og dermed resultat. Vores ydelser omfatter læringsstrategi, rådgivning, træningsløsninger, Learning Management Systemer, support og outsourcing.

Vores partnere er førende globale teknologileverandører på vores område f.eks. WebEx og SumTotal.

Effective-Learning AS er et selvstændigt aktieselskab i Mærsk Data Gruppen og er en rentabel og innovativ virksomhed, der i de seneste tre år har haft en årlig vækst på mere end 30%.

Vi har fundamentet til at investere i udvikling af medarbejdere og kunder, hvilket vi ser som nøglen til fortsat succes. Vi er på nuværende tidspunkt 38 medarbejdere.

Vi søger en Flash-udvikler til vores udviklingsteam. Udviklingsteamet har ansvaret for den kreative og tekniske udvikling af vores løsninger.

Arbejdsopgaver
Udvikling af avancerede internet- og cd-rom produktioner

Fungere som teknisk projektleder på udvalgte projekter

Være en troværdig sparringpartner for både kunden og det interne leveranceteam
Kvalifikationer

Vi forestiller os, at du:
Har min. fire års praktisk erfaring med udvikling af multimedieløsninger

Er uddannet som datamatiker, datalog el.lign.

Taler og skriver engelsk og dansk

Er ekspert i brugen af ASP

Har minimum fire års erfaring Macromedia Flash MX og ActionScript

Har erfaring med XML/XSLT og SQL/MySQL
Desuden har du:
En struktureret og metodisk tilgang til dit arbejde

En udpræget teamspirit

En veludviklet evne til at arbejde selvstændigt og proaktivt

En god forretningsmæssig forståelse

Et ønske om at blive en del af et team, der sammen sætter sig høje mål – og når dem

Et ønske om konstant at levere toppræstationer og -kvalitet
Det er en fordel hvis du:
Har erfaring med e-learning og spiludvikling.

Har erfaring med Learning Management Systemer (f.eks. SumTotal) og forfatterværktøjer til web/e-learning produktioner (LCMS/CMS)
Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling med unikke personlige vækstmuligheder i en dynamisk organisation med topkvalificerede og -motiverede medarbejdere.

Miljøet er ungt og med et højt tempo, og vi prioriterer kvalitet i arbejde og leverancer. Vi har en uformel tone med højt til loftet, og vi værdsætter forskelligheden hos vores medarbejdere.

Løn i overensstemmelse med kvalifikationer samt pensionsordning.

Kontaktperson og ansøgning

Skriftlig ansøgning mærkes "Flashudvikler – EL (IT-Jobbank)". Opgiv venligst fuld postadresse.

Kontakt
Skriftlig ansøgning sendes til:
Mærsk Data AS
Personaleafdelingen
Lyngbyvej 2
2100 København Ø
Email: job@maerskdata.dk

Kontakt Manager Sofus Krogstrup i Effective-Learning AS på telefon 39 11 12 34.

Ved ansøgning: Angiv venligst, at du har set jobbet hos IT-Jobbank.

Om Mærsk Data:
Mærsk Data består af en række forretningsenheder og virksomheder med forskellige specialer og kompetencer. Tilsammen udgør Mærsk Data en stærk totalleverandør af alle IT-ydelser.

Mærsk Data omfatter:
Forretningsenheder, som er rettet mod specifikke brancher og markeder.

Selskaber, der fokuserer på udvalgte ydelser eller geografiske områder.
Desuden er der knyttet en lang række associerede selskaber til Mærsk Data.

Mission
Mærsk Datas mission er at være den førende udbyder af IT-løsninger inden for udvalgte forretningsområder.

Vi opnår dette ved at:
udnytte vores erfaring, eksisterende kundeportefølje og knowhow

tiltrække og fastholde højtuddannede og engagerede mennesker

have den finansielle styrke til at foretage nødvendige investeringer

være vækstorienteret og skabe udbytte for aktionærerne.
Vision
At være den førende danske totalleverandør af IT-ydelser til virksomheder og organisationer, i Danmark og ude, med kvalitet og leveringssikkerhed som kendemærke.

Held og Lykke!!!

Mvh
Palle Jensen
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juni 2004 - 09:56 #1
Macromedia Flash MX har kun eksisteret i ca. 2år, og det gælder også
components til ActionScript. :-)

/per
Avatar billede brianovitch Nybegynder
24. juni 2004 - 10:24 #2
Igen ser man tydeligt at virksomheder skyder meget højere end hvad de har behov for. Men mon ikke at de mener at man skal have min. 4 års erfaring generelt???

Godt set. Per, skriver du til dem og fortælle hvordan flash hænger sammen. ha ha

:) Brian
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juni 2004 - 14:09 #3
brianovitch>Det har jeg allerede gjort for et par dage
siden, men de har ikke svaret. :-(

/per
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. juni 2004 - 18:08 #4
"Er ekspert i brugen af ASP
Har minimum fire års erfaring Macromedia Flash MX og ActionScript
Har erfaring med XML/XSLT og SQL/MySQL"

hehe, ja, mange glemmer ofte at flash i grunden blot er et vektor animations program
som reelt kun i de sidste to versioner har åbnet muligheden for at skrive brugbar kode. Altid underholdende at se jobopslag hvor klienten ikke fatter hvad det er de spørger efter :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. juni 2004 - 18:09 #5
men kredit til Palle Jensen for et godt initiativ :)
keep up da good work :)