Avatar billede norsker Nybegynder
24. juni 2004 - 02:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DHTML javascript banner - hurtigt

Jeg er blevet brændt af, af min sædvanlige DHTML koder, og har brug for en stabil javascripter til at kode et DHTML banner til en større kunde. Jeg har lavet et eksempel i flash, der viser hvad jeg ønsker og jeg leverer grafik mv. Det er en lille gif, som skal bevæge sig frem og tilbage over siden i en sinus-svingning. Der er 1.500,- ekskl. moms i løn. Det er en absolut fordel hvis du er momsregistreret.
Avatar billede ulrikp Nybegynder
24. juni 2004 - 09:13 #1
Det kan jeg godt se på idag. info [at] pragmasoft.dk
Avatar billede norsker Nybegynder
24. juni 2004 - 16:55 #2
Ulrik har hjulpet mig, så der er ingen grund til at skrive mere her. Tak
Avatar billede thb Nybegynder
25. juni 2004 - 18:19 #3
så læg et svar og godkend.. :D

Thomas
Avatar billede norsker Nybegynder
26. juni 2004 - 02:39 #4
ok