Avatar billede cc2000 Nybegynder
20. februar 2001 - 11:24 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Tastaturet er idiotisk

Jeg har et nyt logitech-tastatur trådløs inklusiv trådløs mus. Og af en eller anden grund kan jeg kun bruge 1 taste af gangen f.eks i CS så kan jeg kun løbe lige ud... jeg kan ikke løbe skråt... gå... eller kravle fremad...
hvad fanden er der galt, det har virket før, og lige pludselig kunne jeg ikke længere. Og der er strøm nok.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
20. februar 2001 - 11:25 #1
hent det nyeste software til dine logitech ting, tag dem ud og installer dem helt forfra!

/JB
Avatar billede cc2000 Nybegynder
20. februar 2001 - 12:35 #2
virker ikke... har jeg prøvet.
Avatar billede cc2000 Nybegynder
20. februar 2001 - 15:10 #3
der burde da være nogle der ved noget! :-/
nu har jeg også øget point til 75! *Ss*
Avatar billede allan_je Nybegynder
20. februar 2001 - 16:46 #4
prøv at bruge en anden frekvens på dit trådløse tastatur & mus og/eller rykke reciveren tættere på det kan være at der er et for stort magnetfelt omkring reciveren så kan den ikke opfatter alle tasttryk
Avatar billede cc2000 Nybegynder
20. februar 2001 - 20:48 #5
hvordan ændrer man frekvens??? og hvordan vil du have recieveren tættere på når tastaturet står lige oven på den? ;o)
Avatar billede cc2000 Nybegynder
20. februar 2001 - 20:49 #6
har prøvet mig lidt frem og fundet ud af indtil videre er det faktisk kun CS det er galt i!
Avatar billede cc2000 Nybegynder
20. februar 2001 - 20:52 #7
fandt lige ud af hvordan man ændrer frekvens og det har jeg prøvet... virker heller ikke... :o/
Avatar billede xtom2 Nybegynder
21. februar 2001 - 16:02 #8
Long shot, men prøv lige at tjekke om du kører med nedjusterede indstillinger i din BIOS. Her hos mig hedder de følgende;

Keyboard Auto-Repeat Rate [30] sec
(\"30\"= hastigheden systemet registrerer et tryk på tastaturet med.. står normalt på \"12\" her)

Keyboard Auto-Repeat Delay [1/4] sec
(\"1/4\"= hastighed for visninger af tastetryk)

Det sidste lød vist lidt gustent.. håber du forstår hvad jeg mener.

Xtom` =)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
21. februar 2001 - 16:06 #9
Ellers er der altid CS.net forummerne.. http://forums.counter-strike.net/
- er selv gået igang med at søge lidt efter det =)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
21. februar 2001 - 16:17 #11
(Har osse tjekket \'bug reports\' + \'newbie support forum\')
Avatar billede cc2000 Nybegynder
21. februar 2001 - 16:34 #12
xtom... forstår godt hvad du mener... :) Den står til det hurtigst mulige med at registrere tastetryk og til at vise dem. Kan det være det?

Avatar billede xtom2 Nybegynder
21. februar 2001 - 16:53 #13
:)

Nej, tror ikke det var dét.. fik også læst dit spørgsmål mere igennem, og indså at svaret nok ikke drejede sig om nøjagtigt det samme..

..synes bare det er lidt weird det ikke forekommer i forummerne..
Avatar billede cc2000 Nybegynder
21. februar 2001 - 21:05 #14
næææ... det er lidt mystisk...
Avatar billede cc2000 Nybegynder
22. februar 2001 - 08:39 #15
hvis der er andre ideer så kom endelig med dem... :) så smider jeg nemlig lige et extra spørgsmål til nogle point! ;o)
Avatar billede cc2000 Nybegynder
03. marts 2001 - 13:18 #16
fandt selv løsningen... slet filen config.cfg og opret genvejene i CS igen. Så virker det! :)