Avatar billede fromsej Praktikant
20. juni 2004 - 18:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Anonyme narrehatte

Eftersom Admin har bedt jer om at tage affære, har i så fået mulighed for at gøre det?
Jeg bakkede IRD op, både i hans tråd og i hans karmatildeling, dette medførte selvfølgelig endnu en anonym dårlig karma til mig, og nej teksten i sig selv er ikke stødende/krænkende eller obskøn, men set i sammenhæng med karmaværdien, er det et ynkeligt forsøg på sarkasme.
Jeg vil tro jeg i løbet af, lad os sige, 30-40 år kan lære tumben lidt om sarkasmens mange nuancer og muligheder, tiden er måske sat for lavt når man tager hans almene fatteevne i betragtning.
Nok om det lige nu, det er alligevel "Velkommen hjem Mr.Rosewater".
Har Coadmins mulighed for at stoppe det nu, eller har de ikke?
Ikke bare at fjerne det, men at finde "geniet" der står bag og give ham en påtale/advarsel eller helst komme med hans adresse, så skal Lars og jeg nok diskutere det med ham IRL.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2004 - 18:53 #1
Jeg vil med ;)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juni 2004 - 18:55 #2
Hvad er baggrunden for denne følgetong ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2004 - 18:58 #3
Vel sagtens det latterlige faktum at admin siger at coadmin skal tage sig af dårlig/latterlig karma - og det faktum at han ikke sparker sig selv i røven og giver dem mulighed for KUNNE gøre noget???

et gæt....
Avatar billede norbert Nybegynder
20. juni 2004 - 19:02 #4
Avatar billede bredker Nybegynder
20. juni 2004 - 19:03 #5
søren>>jeg har en døv kasterationskniv du kan låne
den må være god nok når i finder ham
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 19:13 #6
Lige i øjet Søren!! :)
Avatar billede hcma Novice
20. juni 2004 - 19:52 #7
hov, hov - ikke så hurtigt - jeg vil også være med
Avatar billede cdc Novice
20. juni 2004 - 19:53 #8
For god ordens skyld, vil jeg bare sige at vi ikke har muligheden for at se hvem der giver karma, og vi får den ikke. Skulle det blive således, ville vedkommendes navn aldrig blive offentligjort her i forumet, men udelukkende blive brugt i coadmins eget "forum".

Så kommentarer som dette: så skal Lars og jeg nok diskutere det med ham IRL. vil aldrig blive til noget, og min personlige mening, er dette på kanten til trussler.

/cdc - CoAdmin
Avatar billede norbert Nybegynder
20. juni 2004 - 19:59 #9
cdc: Nu er det jo lidt svært at gøre noget ved "truslerne" når vi ikke ved hvem det er, så tag "truslerne" med et gran salt :-) Det er jo kun et udtryk for fustration.
En anden ting er, at jeg tror at alle ville være tilfredse, hvis I fik muligheden for at kunne se, hvem det er. Så vil der jo være en mulighed for at få det stoppet.
Norbert :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
20. juni 2004 - 20:00 #10
Min personlige mening er at det har du fuldstændig ret i.
Men så længe tumperne har frit slag til at svine os til, så skriver jeg til dem, og om dem, helt nøjagtigt hvad der passer mig, når det passer mig og hvis det passer mig.

Det vil på godt fynsk sige, i får besked på at tage jer af det, i får bare ikke mulighed for det, gad vide hvad folk ville sige hvis jeg blev sendt ud til et mørkt trafiksignal, men måtte hverken have en nøgle til skabet eller værktøj med, det ville være en noget underlig opgaveløsning.
Avatar billede hcma Novice
20. juni 2004 - 20:04 #11
vi griner bare / er frustrede / ryster på hovedet over at Admin prøver at smide aben over til jer co-admins, selv om alle ved, at I ikke har en chance for at gøre noget ved problemet, så længe anonymitet er tilladt ved karma-tildeling.
Avatar billede ird Praktikant
20. juni 2004 - 20:07 #12
Min tråd og indlæg var heller ikke ment som et angreb på diverse co'er da jeg udemærkedet ved de intet kan gøre. Men hvad pokker har vi ellers af muligheder end at banke i bordet. Ved det er som at slå i en dyne - men Admin må da snart vågne lidt op :-)

Synes ellers der har været skønnere at komme på E på det sidste end der har været meget meget længe.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. juni 2004 - 20:31 #13
Det svinger nok lidt op og ned.

Jeg synes at der har været nogen lidt kedelige typer på det seneste.

Sådan nogen ligesom ham her http://www.eksperten.dk/spm/502931
Avatar billede bo0 Nybegynder
20. juni 2004 - 20:47 #14
Ja, jeg synes også at eksperten har haft mange negative typer for tiden. Og det er på tide at få det stoppet. Eksperten skal være et sted hvor man kan stole og lære af hinanden!
Avatar billede fromsej Praktikant
05. august 2004 - 23:53 #15
Lukker lige her.