Avatar billede jesperskov Nybegynder
20. juni 2004 - 15:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes i der er bedst?

Hej.. jeg har lige åbnet en ny stor portal www.hotplanet.dk - hvad syntes du der er bedst derinde? eller hvad vil du bruge mest?
Avatar billede overloaded Mester
20. juni 2004 - 15:49 #1
Kan ikke få vist hele siden i Mozilla Firefox.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2004 - 15:57 #2
I min browser (explorer) er der en stor tom hvid kasse foroven?
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2004 - 15:57 #3
"movie not loaded" siger den (Flash)
Avatar billede overloaded Mester
20. juni 2004 - 16:20 #4
Det hjalp at installere FlashPlayer http://www.macromedia.com/downloads/
Avatar billede jesperskov Nybegynder
20. juni 2004 - 16:33 #5
heh okay :)
Avatar billede webrex Nybegynder
20. juni 2004 - 17:37 #6
Gennemført side, rummer mange muligheder! Det sjoveste er vel filmene.... hhehe :)
Avatar billede b_ball Nybegynder
20. juni 2004 - 18:14 #7
ikke for at være led.. men der er så mega mange sider i den stil.. Jeg vil SLEt ikke komme tilat bruge den!
Avatar billede nfk Nybegynder
20. juni 2004 - 21:52 #8
>>jeg vil nok give b ball ret jeg ville nok også anvende en af de lidt større portaler så som jubii, dr, tv2, msn. synes ikke rigtigt der et markede for sådan en side, men det er self. bare min mening :D

>>Ellers er der nogen små fejl med dine iframes bla. med afstemningen og i firefox bliver content iframen på nogle af siderne gennemsigtig.

>>Siden loader fint og hurtigt ved mig både i IE og Firefox med xp proff og 1 Mbit forbindelse.

>> Hvis jeg skal kommentere på designet så synes jeg måske ikke lige at sådan et ellers flot banner/menu passer ind i en side der skal være en stor portal.

>> Indholdet vil jeg også stadig mene er ret spatsomt hvilket også har indflydelse på hvorfor jeg heller ville bruge en noget større portal.
Her er noget af det du måske kunne indrage for at forbedre din portal:
- Services som vejret, tv program etc.
- Google søg på siden eller dit eget link indeks.
- Community, debat eller lign. hvor brugern selv kan blive en aktiv del af siden (har set du har en forum sektion, men den må siges at være temlig begrænset).
- Andmeldelser af spil, hardware, film, musik etc.

Alt dette kan du selvfølgelig ikke klare på egen hånd så hvis du virklig vil satse seriøst på projektet så må du se at komme igang med at værge nogle folk.

puha det var en lang smørre, håber du kan bruge det.
Avatar billede jesperskov Nybegynder
21. juni 2004 - 07:37 #9
Syntes sq du fortjener det! nu når du har brugt så lang tid på det...
Avatar billede nfk Nybegynder
21. juni 2004 - 10:47 #10
takker
Avatar billede b_ball Nybegynder
21. juni 2004 - 16:04 #11
Du kunne måske have delt dem lidt...